сряда, 3 ноември 2010 г.

Виж тишината в крещящата светлина

Винаги съм харесвала как различните повърхности отразяват светлината :) Ако се загледаш ще видиш как един най-обикновен плот, или чашата от кафето, или хилядите джунджурии, нахвърляни на масата, направо се усмихват! Трябва само малко да се загледаш! Дори да няма слънце навън или пък вътре (вътре се пада приблизително зад очите), аз знам, че е винаги там - моментно изместено зад някоя досадна натрапчива мисъл, или опитващо се да надникне насред някоя разправия, или скрито зад някакви си най-обикновени стандартни облаци, може да си дреме уморено, но е винаги там!..
А в момента навън има хиляди разпиляни малки слънца-листа, които пък отразяват светлината по почти същия магичен начин!.. Тихо е и спокойно..приглушено, леко студено. Не разбрах кога стана, но чух и видях :) не е малко..някои и това не успяват да направят..!
Не знам за вас, обаче аз наистина смятам и съм убедена, че светлината, освен да се види, може и да се чуе! Дори да си със затворени очи..

Отивам да си сипя чаша чай, на вас - хубав ден :)

3 коментара:

  1. Светъл и спокоен ден и на теб :))

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам гол да тичам. Ето тука една стара анкета, ама сигур ще ти е интересно да постнеш едно ентри с твоите отговори. Тъкмо да има и аз на кого да съм предам щафетата: http://nekvotamsne6todrugo.blogspot.com/2010/07/blog-post.html

    ОтговорИзтриване
  3. Оф, и аз отивам да си сипя чай.

    ОтговорИзтриване