сряда, 6 октомври 2010 г.

дойдох, ама не знам за колко

Когато има нещо ново, то трябва да бъде представено по някакъв начин! Та за това..здравейте и добре дошли из някои от мислите ми, закачени на страниците на този блог! (брей, говоря в множествено число, явно вярвам, че ще чете повече от един човек :D)
Понеже от време на време ми се пише.. не за друго..чудех се доста време дали има смисъл..при условие, че постоянно си меня мнението..за някои неща де..не за всички..а и е тъпо когато пишеш само защото трябва да има нещо написано.. преди пишех по-лесно..явно е имало за какво :) и сега има, само е различно..
Ще видим дали ще се сработим..аз и блога ми де :)
Няма да пиша глупости ..непростимо е :D 
Днес няма да пиша повече..днес беше ден само за създаване :)

Айде със здраве! 

8 коментара:

  1. Поздравления! :) Давай още по-смело! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Едвам дочакахме :) Айде давай смело и безотговорно с двата крака напред! И да знаеш, че понякога в глупостите се крие истината, така че не ни ги спестявай ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Ето ме и мен ;) Много ще ми е забавно тук! Ади

    ОтговорИзтриване
  4. Така, така, вече имаш 14 посещения :))
    Тук много ще се забавляваме!!! Тичай свободно и цапай смело в локвите :)) :*

    ОтговорИзтриване
  5. Радвам се, че "творческото" в теб се пробуди след 4 годишна дрямка! Смятам, че ще ми е много интересно! Белката

    ОтговорИзтриване
  6. E хайде честито! Да ти е жив и здрав блога и много читаем, много често от много хора... Аз нямам блог и не съм навътре в нещата, ама ако позволиш една критика....Снимката на твоя милост, чаровна госпожица можеше да не е в гръб, защото така все едно си ни обърнала гръб - на мен и на всичките ти почитатели(читатели). И така сори за коментара, но се надявам скоро да обърнеш лице към нас в прекия и преносния смисъл и смело да се покажеш коя си всъщност.Целувки!

    ОтговорИзтриване
  7. Я па съм мистифицирана от снимката в гръб. Шегувам се, но наистина я тълкувам позитивно.

    ОтговорИзтриване
  8. Много е полезно да пишеш, щом често си мениш мненията. След време можеш да се върнеш на някоя тема и да спорим със себе си :D

    ОтговорИзтриване